piątek, 2 listopada 2012

---KONTROLA---

w Matrixie zawsze kontrola musi być! :)))
kochani zaglądający na bloga, który od prawie 5 miesiecy jest zamknięty i zostawiajacy mi komentarze wciąż... gdzieś tam...  pod starymi postami-
dziękuję za pamięć i dobre słowo ****

jestem zdumiona, że na tego bloga wciąż jest po kilkanaście wejść dziennie (sprawdziłam statystykę, widzę numerki). nie mogę odwrócić się na pięcie i twierdzić, że mnie to nie rusza. więc macham rączką, nóżką i czym się da! pozdrawiam. miłość przesyłam. zdrowia życzę!

wciąż jest niesamowicie! tyle się dzieje na Bałkanach, w Kosmosie i głowie mojej, że nie sposób opisać. więc milczę wymownie...

benefit za bloga- łańcuch, gruby i mosiężny okoliczności, spolotów wydarzeń i przypadków które nie istnieją a o których sobie marzyłami kiedyś tam śniłam. wszystko jest możliwe i cudowne!

żyjcie pięknie i mądrze.
dbajcie o siebie.
peace & love

12 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo, że pojawiłas się po tak długiej nieobecnosci. Nie dziwię się, że tutaj wciąż ludzie zaglądają.... tutaj jest dobra energia i taka swoista, niepowtarzalna atmosfera, którą wykreowałas.

    Trzymaj się
    i napisz chociaż czasem jakis znak.

    Love & Light & Peace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Krystyna!!!wszystkiego dobrego!bywam u Ciebie niezmiennie :))

      Usuń
  2. Właśnie zobaczyłam na blogrollu u Ewci , ze jest nowy wpis , więc się zjawiam : )
    Miło czytać tak optymistyczne słowa , więc tą dobrą energią ładuję swoją baterię .

    Powodzenia i spełnienia dalszych marzeń życzę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemności!!widujemy się wciąż u Ewci!!cudownie, że tam tylu niesamowitych ludzi się poznaje, spotyka...
      wszystkiego dobrego kochana!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jednak Wyspa przyciągnęła swoim niezaprzeczalnym urokiem?:)))kochana, z Tobą też mam kontakt przecież na fb:))
      calusy dublińskie**

      Usuń
  4. Powodzenia, cokolwiek się nie dzieje :)!
    iw

    OdpowiedzUsuń
  5. z wzajemnością i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nastała Nowa Era
    Czas jednosci
    Czas miłosci
    Czas tu i teraz
    Błogosławiona Era
    Czas zbioru tego co zostało zasiane.


    Życzę Ci z serca aby 2013 rok był dla Ciebie i Twojej Rodziny
    czasem miłosci, jednosci, radosci i pokoju.

    krystyna

    . ¸,. • '¨ `•. (-. -). •' ¨` •., ¸
    ¨ `• - - • - ¨ (") (" ˚ ° ~ .. ~. ° • ˚ •. ° ☆ ˚ . • ˚. ° ~. ☆ ˚ °. ~ ° . ˚ ˚. ~ * ★ ★ * MERRY. ☆ ~ ☆ *. CHRISTMAS. *. * ˚ .. AND A HAPPY ˚ * .. ° ☆ ~ ˚ ★ NEW YEAR ★ •. ° ☆ * ˚. ˚ ~ **. ˚. ° ˚ * ° ~ ~ * ~ . ° ~. ☆ ˚ ~ ˚. ~ • ˚ •. ° ☆ ˚

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bloga są wejścia, bo znajdują się tutaj ciekawe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Są wejścia ;) mi wyświetlił się na 1wszej stronie 'jak zrobić własne kadzidło' DIY. Pozdrawiam nie z Irlandii a z Holandii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wisi gdzies w sieci i zyje swoim zyciem ten blog :)

    OdpowiedzUsuń